Značka: Cvičenie

Uvoľňovacie a naťahovacie cviky

Máte po prebudení pocit, že vás bolí celé telo, neviete sa poriadne rozhýbať a celý deň sa vám nedarí zbaviť tohto nepríjemného pocitu? Stuhnutosť kĺbov je jednou zo známok inaktivity, ktorá sa stáva v modernej spoločnosti stále väčším problémom. Ak sa chcete zbaviť spomínaných problémov, vstaňte a začnite sa hýbať.
  

Cviky na kĺby a jednotlivé časti tela

Naše telo potrebuje pravidelný pohyb, aby fungovalo ako dobre naolejované hodinky. Starostlivosť sa vyplatí! Opakované jednostranné preťažovanie určitej časti tela nám neprospieva. Máte bolesti v kolenách, ramenách, cítite kríže a krčnú chrbticu? Je najvyšší čas venovať sa sebe! Jednoduché cviky na kĺby môžu pomôcť viac, ako si myslíte.
  

Cviky priamo na mieste

Aj vy patríte medzi tých, ktorí denne strávia niekoľko hodín sedením? Zvyknete často cestovať alebo máte kancelárske zamestnanie? Na pohybové aktivity vám počas pracovných dní nezostáva veľa času, či dokonca žiaden? Potom vám určite netreba predstavovať problémy, ktoré s tým súvisia.
  

Pilates a joga – nič pre chlapa?

Pravdou je, že pilates a joga sú cvičenia populárnejšie viac u žien ako u mužov. Jednou z príčin je určite i to, ako nenáročne tieto športové aktivity vyzerajú. Na koľko akčných hrdinov, ktorí by sa zaoberali jogou a nebodaj by boli ešte aj naším vzorom, si spomenieme?
  

Načo treba rozcvičku?

Určite ste už počuli o tom, že pred vykonávaním každého športu by ste sa mali rozcvičiť. Je to správne a je dôležité vedieť aj prečo vôbec, ako na to a koľko času rozcvičke venovať.
  

Ako využiť tepovú frekvenciu pri cvičení?

Ak sa chcete venovať športu a pri tom spaľovať kalórie, skôr či neskôr sa stretnete s pojmom tepová frekvencia. Hneď vám možno napadne niekoľko otázok. Čo tá tepová frekvencia vlastne je? Dá sa merať? Ako je možné podľa nej chudnúť? Ako sa dá zistiť? No, pre začiatočníka takmer španielska dedina. Tak poďme na to pekne po poriadku.